torsdag 27 mars 2014

svenska läkarkåren är kass

idag friades läkaren som lät en kvinna föda sitt batn på 55 timmar,utan kejsarsnitt.Han drog ut bebisen och bröt nacken på barnet.Är inte detta mord.
Jag blir skraj inför den svenska läkarkåren och rättsamhället.Usch!

Inga kommentarer: