welcome to my world
torsdag 27 mars 2014
svenska läkarkåren är kass
idag friades läkaren som lät en kvinna föda sitt batn på 55 timmar,utan kejsarsnitt.Han drog ut bebisen och bröt nacken på barnet.Är inte detta mord.
Jag blir skraj inför den svenska läkarkåren och rättsamhället.Usch!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar