fredag 26 september 2014

Min mormor med moster Ester

Är jag ett medie?I veckan och alldeles nyss har jag haft en förnimmelse av min moster Ester.Hon var så snäll.Och jag har fått hennes bild framför mig.Villhon mig något.För sedan försvinner hon bara.
Hon blev så gammal och lite demens.Mamma sa sorgset att hon är inte min syster längre.Inte som förr vart fall.Usch att bli så gammal.En dag kunde hon säga till mamma men du hälsar ju inte på.Fast hon hade varit där nyss.Sorgligt att tänka på.Så var vi och hälsade påi sjukhuset,då moster kröp in i filten å sa,kom in i min koja.Och vi låtsades det.Sedan sa hon,men jag har iallafall inga skulder.Kanske hon är glad att jag försöker med min skuldsanering.?Vem vet.

1 kommentar:

Fenixmonas sa...

Ja, kanske är det så att de följer oss o ser hur det går. Kramiz