lördag 18 oktober 2014

Nu blev det kväll efter en lång dag

Inget på tv för en kärring som ja.Får inte klaga,i denna vecka har ja haft Bönderna och lyxfällan.
Läste om en tjej som va 1,30.Jag är lång då! med mina 1,50.Så tycker jag det är jobbigt.Speciellt i köket.Andra hyllan i skåpen är näst intill omöjlig att nå. I frysdisken i affären får jag be om hjälp.det är typiskt att det jag vill ha alltid ligger längst bort Men folk är hjälpsamma och jag tackar alltid.
Strömmingen va toppen god,så efter vinet är man nöjd.
God Natt

3 kommentarer:

|| henrik olsson || mannen som kan prata om hundar || sa...

Ja, det kan vara besvärligt med längden ibland. På båda håll! :/

Ama de casa sa...

Jag hade en jobbarkompis som var 1,39. Det var inte alls så enkelt... Hon fick inte ens åka berg-och-dal-banan på gröna lund. Fast just det gjorde inget, sa hon :-)

Fenixmonas sa...

Oj, du är inte lång! Jag är hela 160 precis som min gubbe. Min äldste sons farmor var 148. Kramiz