fredag 28 november 2014

När man är lat och kopierar

så blir det blå bakgrund.Jag kopierade från min egen blogg,Ingers hörna.
På Myrorna träffade jag massor av konstiga,roliga människor.Så som det är i vår herres hage,
En tämligen ung grabb hade Elvis tatuerat på sin arm.Och jag säger,det visar du mig som älskar Elvis!
Och nuför tiden hälsar vi på varandra o pratar en stund.Han kommer inte ihåg va ja heter så han kallar mig Elvis.Tycker det är roligt när unga människor  gillar Elvis.
Och på Myrorna va det en ennan kund som köpte kvinno kläder.Han råkade avslöja att han hade en docka.Men det var en kassörska som frågade eller sa,nu blir tjejen glad1Med glimt i ögat.
En person blev avsöjad att sno en sax.Ha,ha!Och blev portad förstås.
Vid jul blev ALL personal,även vi som inte var anställda bjudna på julmiddag på stadshotellet och vi fick julklapp.Det var stiligt tycker ju jag.De som inte åt julbord blev bjudna på nåt annat.

1 kommentar:

Comsi comsa sa...



Elvis lever vidare i musiken och även unga hittar honom. :) Kul!

Kram och trevlig fredag!