fredag 22 maj 2015

12 grader+ med hotande moln.Så var dagen då Arthur föddes.Men vi är ju bara i maj mån.fortfarande.
Igår tittade jag på Lyxfällan.Trevliga programledare,fastän gårdagens koncept gillade jag inte.Tjejen bodde ien stor tjusig lägenhet tillsammans med någon släkting.Men hur kunde de då sälja möblerna?Var det inte släktingens del också.Och så blev bara försäljningen 15.000kr för en hemma bio,tjusig soffa och relativt ny säng.Och Lyxfällan skaffade extra jobb åt tjejen.Det var ju bra.men lite för tv tycker jag..Och så fick hon flytta hem till mamman.Undrar hur det kommer att gå för att få lägenhet.Jag gillar inte att de säljer grejer som är köpta på lån eller avbetalning.Förr va det att firman hämtade sånt som inte var betalt.Men det kanske är ändring på det.Men vad som är bra att de visar hur räntan stiger.Bra för oss med dyskali,som jag har.Föresten jag harskuldsanering och om tre år är jag fri såsom fågeln.Det ska jag fira med en resa till min dtter i New Orleans.Det som jag nu betalar för skuldsaneringen är hela resan till New Orleans.

Inga kommentarer: