tisdag 16 juni 2015

Nej så ljust det är ute!

Nästan syndigt att lägga sig.Katterna är förvirrade.Och jag fixade en egen banner för Ingers hörna.Sätter in den i morgon.Jag är inte direkt trött,men mina ögon blev svullna av gräsklippningen.Jag hittade en intresann bok som jag glömt att jag hade.Den handlar om reinkarnation och upplevelser att man kan känna att man varit med om en händelse förut.Och t.o.m. kan känna igen platser som man aldrig varit på.Nog kan hjärnan  hitta på eller?spela en ett spratt.Jag har haft boken länge,för jag köpte den när jag var på Myrorna för 18 år sedan!Bara ställde in boken i hyllan så att säga.För en tid sedan slängde jag massor med böcker som jag köpte där.Men behöll det som var värt att läsa.Ack ja!En bal på slottet.Versailles,vore inte dumt att känna igen sig på!God natt mina vänner.

Inga kommentarer: