onsdag 15 juli 2015

Det är mörkt nu!

En regn skvätt, men övrigt blev det 20 grader +.Gräsmattan gillar att få vatten.
Jag brukar inte titta på Allsången för jag tycker den har överleft liksom tiden.Men igår,så tittade jag för jag ville höra hur de skulle minnas Bosse Larsson.Lite taffligt tycker jag.Roligast var ju Peter Flack med sin Hjalmar.Sj fick en känga.!Men sorglig var ju Titti Sjöblom,som snackade om sin mamma.Inte många i publiken,visste nog vem det var!Alice Babs!Titti har halkat in på ett bananskal och hon kan inte sjunga nåt vidare.Är bara för mycket har jag alltid tyckt.Men nu drar jag till sängs.Suss gott.

1 kommentar:

Ama de casa sa...

Jag har inte tittat på allsången denna vecka. Kanske kollar jag på nätet sen? Men jag tycker att det har blivit sämre och sämre...

Bosse Larsson var allsångsledare då när jag jobbade på Skansen. Då var det inte i närheten av att vara så stort som det är idag.