onsdag 23 september 2015

Just ingenting

Nu ser jag något lysande,en blyg sol.Finns inte mycket att skriva om.Jag retar mig på alla konstigheter om flyktingarna.Att de som hyr ut kan tjäna massor av pengar o det tycker jag är fel.Att sko sig på migrationsverket och migrationsverket som betalar hutlöst för hyran.Föresten igår på historychannel va det som vanligt om Hitler.Att det bara finns så mycket filmer om den människan och hans maffia.Fetknoppen Göring!Och Göbbles som hade hjärta att mörda sina sex barn.Hemska människor.Hitler som var vego och använde droger.Man kunde ju se på vissa ansiktsuttryck att han gick på något konstigt.Men bakgrundsmusiken från Wien var vacker och den fastnade på hjärnan.Det trodde jag inte om mig.Och
Hitler som sa mitt tyska folk.Han va ju österrikare!Synd att han inte blev antagen till konstskolan.Man gissar att Hitler tecknade till Disney i hemligt.

Inga kommentarer: