onsdag 27 juli 2016

en ny dag igen!

Så dagarna rinner iväg och snart är det höst.
Jag tänkte på mina katter kan nog inte bo på tredje våningen.Hiss och det har dom aldrig åkt.Det får bli en annan lägenhet på nedre botten.De är vana att gå in och ut.Jag får hålla koll med den gatan som har el inräknad.Jag har rätt bra köpoäng,så det kan nog dröja ett år eller så.
Jag blev arg på nyheterna.En flykting fick en etta i STOCKHIOLM,hux flux.Tänk alla dom köat i mer än 20 år och vandrar runt till vänner.Höjden tycker jag ju!Det var en renoverad äldreboende lägenhet,vem skulle inte bli glad för den!Många bor ju i rivningsruckel.Jag tycker det är orättvist men bostadsförmedlingen har alltid varit korruperat.
lånad bild från pinterest.
Marta har namnsdag.

1 kommentar:

Henrik Olsson sa...

Bostadssituationen är väldigt märklig!! :/