tisdag 20 juni 2017

Jag har kännt mig krasslig

och ska inta en slurk hostmedicin innan jag lägger mig.
Tittade just in i kylskåpet som är överhopat med olika varor.Viktväktarna var inte knussliga på sallader.Idag va det en god sallad på tonfisk och pasta.Cremefrächedressing.väldigt gott.Morötter och oliver.Råkade se Tv fyra nyheterna,som jag just kom in på Per Morbergskokkonst.Usch va jag avskyr karlen!Han friterade fisk o det kan minsann jag också.Och någon efterätt som såg ut som en pajkaka.Nej,jag tycker inte om den gubben.Tyckte att han såg mager ut i ansiktet.Kanske lagar mat och inte äter själv.Han kladdar för mycket,nej,tacka vet ja,Ernst!
Host på er och godnatt!

2 kommentarer:

Ama de casa sa...

Hoppas du känner dig bättre idag!

Gomorron!

wiper sa...

Då har du fått samma förkylning som vi hade i 14 dagar. Nu är vi helt friska. Krya på dig

Vad god mat Viktväktarna har, det underlättar. Vilken läcker bakgrund på bloggen

Det var ingen rolig mat Morberg lagade. Jag kan äta friterat men sånt som är panerat reagerar magen mot ibland.

Sköt om dig
kram från
Malin