fredag 13 juli 2018

Nu är dagen slut

det är kollosalt varmt å jag har fått ett kli anfall.Slöat framför tv o ikväll va det gallamatias på Ancient aliens.Ja en del fattar inte att judarna var aldrig i Egypten.Att dra på historien om arken gör mig så arg.Skulle dom dra på en förgylld låda genom öknen utan att ens lämna spår efter sig?Och Ramses hela här som gick under i havet,när de t öppnade för judarna,men plötslig,svämmade över Ramse!Hur kommer det sig då att pyramiden byggdes som graven.Nu tror dom här forskarna attMoses var en prins och bror tillTuttancamon.Den här bilden har Yvonne gjort.Och jag tycker den är passande o passar bra.Forskarna tror att,om jag nu kunde stava,att Ramse o Nefertite o alla i den kejserliga familjen var blandning av utomjordingar pgav skallens form.Jag tror ingenting  av det.Mamn kan bara gissa.

Inga kommentarer: