onsdag 24 april 2013

å regnar gör det!Bara bra för mina blommor.Ni vet,en människa i Västerhaninge,som hon kallar Stockholm,skulle sitta ute och läsa en bok.Lycka till med det,för ni har med all säkerhet ingen sol i Stockholm.

1 kommentar:

Yvonne Johansson sa...

Ja det är inget kul väder. Det har blåst som skam och det är fortfarande rätt kallt, tack vare blåsten kanske. Men gräset har börjat spira och så har jag sett mer och mer tussilagos :) Jag har satt krasse frön nu ute på balkongen, och nästa vecka så är det första Maj. Ha en skön kväll på dig.