lördag 20 april 2013

Fin dag

Jag fick en fin promenad till Maxi.Hämtade ut mina kläder som jag skickade efter från Klingels.Kan ni tänka er,de passade!Och jag behöver inte ens kavla upp armarna.Tyvär var de gula tröjorna slut.Får väl spana på stan.Hatar de.
Köpte krasse,luktärter och ringblommor som jag ska så.

2 kommentarer:

  1. Vad bra att allt passade!

    Lycka till med vårbruket :-)

    sv: Jodå, diskborsteblommorna finns, men jag tvivlar att dom kommer upp hos mig :-)

    SvaraRadera
  2. En härligt fin dag fick vi också! Sol, blå himmel och härlig gemenskap! Kramiz

    SvaraRadera