tisdag 16 april 2013

Idag

14 grader +.Jag har suttit ute på min altan.Väldigt skönt.Men trädgårdsstolen gick sönder.Gör ingenting,den var så gammal och jag ska köpa nytt set med parasoll.

2 kommentarer:

  1. Skönt att sitta ute - hoppas du inte gjorde illa dig!

    SvaraRadera
  2. Härligt att få sitta ute...hoppas du inte slog dig när stolen gick sönder! Kramiz

    SvaraRadera