onsdag 17 april 2013

Konstigare än konstigt!

Det var storm idag.Jag hämtade ut växterna som jag skickade efter från Odla.nu-
Och vi får se hur detta funkar.
God Natt kära vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar