welcome to my world
onsdag 17 april 2013
Konstigare än konstigt!
Det var storm idag.Jag hämtade ut växterna som jag skickade efter från Odla.nu-
Och vi får se hur detta funkar.
God Natt kära vänner.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar