welcome to my world
söndag 14 april 2013
Just nu
är jag nedbryten.Gjorde illa mig i tån.Skulle flytta gungstolen och den kom på min tå!Fan så ont det gör.
2 kommentarer:
|| mannen som kan prata om hundar ||
14 april 2013 kl. 08:00
Åh, sånt kan göra så fruktansvärt ont!!!
Svara
Radera
Svar
Svara
Ama de casa
14 april 2013 kl. 08:20
Aj, aj, aj... DUMMA gungstol!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Åh, sånt kan göra så fruktansvärt ont!!!
SvaraRaderaAj, aj, aj... DUMMA gungstol!
SvaraRadera