welcome to my world
måndag 29 april 2013
Nu kom ju medlemmarna in i bilden.Hi,hi.
Flera lager som jag målat,utom fjärilen och smörblomman.
1 kommentar:
syren
29 april 2013 kl. 03:42
En vacker bild du gjort!Trevlig dag.kram
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
En vacker bild du gjort!Trevlig dag.kram
SvaraRadera