tisdag 16 april 2013

Tisdag var det

Patricia och Patriks dag.
En pion kommer jag ihåg att det var.Men kommer inte ihåg färg,så det blir en överaskning det.
jag hade var vita.
6 grader+,och det vore väl märkligt om inte någon blomma tittar upp efter att frosten dragit.

1 kommentar:

  1. Jag tycker pionen ser lite ljusrosa ut? Men oavsett färg så är det underbara blommor :-)

    SvaraRadera