fredag 19 april 2013

Tror ni det blir något fredagsmys?

Olaus och Ola har namnsdag.Grått ser det att vara ute.

3 kommentarer:

  1. om bastubad och tittande på Let´s dance räknas som fredagsmys så, jo, då blir det fredagsmys här :)
    kramar

    SvaraRadera
  2. Jodå, lite mys ska det väl bli :-)

    sv: Jag hade dålig tid med bloggen i veckan och dessutom vet jag inte hur blogger funkar - men nu är du igång igen ser jag. Bra!
    :-)

    SvaraRadera