welcome to my world
onsdag 1 maj 2013
Maj månad.
Valborg har namnsdag.
Igårkväll fixade sonen en drink på Bacardi och jordgubb samtFanta,den som är röd.Så hade vi,ost,kex och räkor.Så gott det blev.Resten av gubbarna ska jag nu göra en smoothie av.Först kaffet.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar