torsdag 2 maj 2013

Ny dag

Filippa och Filip har namnsdag.Grattis!
Barnbarnet,Thea,Sofia,Filippa och med far Filip.
Ser ut att bli en fin dag.
Disken är avklarad sedan går.Jag var lat.Vi hade bara grillagd korv o bröd,så det var inga kastruller.Och intorkad sås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar