welcome to my world
torsdag 2 maj 2013
Ny dag
Filippa och Filip har namnsdag.Grattis!
Barnbarnet,Thea,Sofia,Filippa och med far Filip.
Ser ut att bli en fin dag.
Disken är avklarad sedan går.Jag var lat.Vi hade bara grillagd korv o bröd,så det var inga kastruller.Och intorkad sås.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar