fredag 20 juli 2018

God morgon

Leifi är så inteligent.Inte vet jag hur han bar sig åt men han fick på datorn-
Igår gick jag ner till stan.Det var 29 grader varmt.Jag skulle hämta ut medicin och träffa min väninna.Hon hade gklömt att jag  skulle komma.det var igenbommat o ingen öppnade fast jag var där två gånger.Så jag tänkte att jag går till systemet och väl på vägen dit,ffrågade jag efter gatan.Och gissa!Otroligt!Min bekant,vän från mitt Klarbo-Han tyckte att det var märkligt att vi träffades just så.Han,Sune som han heter,sitter på en film från KlarboOch just den kommer jag ihåg.Jag gungar för fullt.Vi har ju haft kontakt med brev tidigare.Jag tänkte ta buss hem,men det var för varmt så jag gick.Men tog av fel.så det blev längre å jag trodde att jag skulle dö av hettan.Jag kom hem med mina systemflaskor för jag köpte två när jag ändå var på platts.Och så beställde jag THE KING!Igår så skålade jag med Ernst som fixade o donade.Efter det sov jag bra.

Inga kommentarer: