Chintohs blogg

welcome to my world

torsdag 25 juni 2020

29 grader+.Inte är det väl varmt-Man får dricka mycket.

Upplagd av Inger Rozèn_Chintoh kl. 03:49
Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Visa mobilversion
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Inger och George Chintoh bröllop

Inger i New Orleans

Inger i New Orleans

Prinsessan Elvis och Leifi

Elvis o jag

Elvis o jag

Pappa och mamma

Klarbo

Klarbo
mitt barndo,shem


Inger,katten Tuss,farmor och pappa

Klarbo diversehandel.det avlånga huset.


Klarbos flickor.,jag till höger med mössa


Klarbos tre flickor!Inger,Margareta och Christina

DET VAR EN GÅNG::::MIN DOCKVAGN!mIN PAPPA OCH FARMOR I MITTEN



Ingers dop

Bloggarkiv

Temat Enkel. Använder Blogger.