torsdag 9 juli 2020

underbart att kunna se!

jag ska köpa glasögon när pensionen kommer.Fick klartecken av doktorn.Att det skulle ta ett år för ögat att bli ok.Var en större operation än jag kunde ana.

1 kommentar: