onsdag 5 augusti 2020

man kan ju inte skriva inlägg knappt.

2 kommentarer:

  1. Jag kör fortfarande på gammal typsnittet i blogger, men när de kör igång de nya på allvar vet i tusan om jag inte söker en ny plats. Trist är att alla gamla foto försvinner o jag har inte kommit på hur man lägger upp nya :)

    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Dean martin, en gammal favorit! Kram

    SvaraRadera