onsdag 9 mars 2011

Onsdag

Väckt av grannens ungfan!Ska på möte med Öbo på fredag.
Tänker dom ge oss hyressänkning?Har lust att ge ungarna på moppe!Naturligtvis gör jag det INTE!Men önska får man.

Inga kommentarer: