onsdag 9 mars 2011

Blanketter m.m.

Att söka bostadstillägg för pensionärer är väl ett riktigt deckarjobb.Allt detta ska med!Hyresspcifikation(ett måste) utbetalningsbesked från alla utbetalare utom pensionsmyndigheten
årsbesked från banken
inkomstdeklarationen
samt alla skulder!
Detta bara för några extra kronor!
Har dom fått årsredovisningen,deklarationen ,måste det väl räcka?
Värre än söka soc!
Men att få pengar från Spv var också hopplöst.Fick vänta ett halvår,men fick ju iallafall retro.

Inga kommentarer: