onsdag 9 mars 2011

Vad betyder etiketter?Nu har ungen sprungit heladagen.Så tröttsamt!
Det regnar!Så snön försvinner å dom kan gå ut och leka.
Men likt förbannat vill JAG inte bli väckt! Som idag.

Inga kommentarer: