lördag 11 juni 2011

11juni!Lördag


Min mammas födelsedag.1907.
Här sitter mamma Ella med sin man,min pappa,Thorsten.Vårt hem på Eriksgatan i Enköping.
Bertil och Berthold har namnsdag.
Solen skiner o det blir varmt.
Blev sur på grannes unge.Varför skrika på morgonen?
sa bara vänligt,vi sover!ja,men de ska flytta.Förstår inte hur man sätter sig i en dyr två rum o kök när det finns barn?Hoppas på en trevlig gubbe!Saken är bara den,tvåorna är för dyra.Över 4000kr!

Inga kommentarer: