lördag 11 juni 2011

JULIO IGLESIAS - POR ELLA

2 kommentarer:

Inger Maryissa sa...

den sången är mycket fin och själv har jag många CD-skivor hemma av Julio Iglesia
ha en fin fortsatt helg i sommarvärmen

Inger Rozèn_Chintoh sa...

Tack Inger!Visst blir man varm i hjärtat av Julio Iglesias!Såg han alive på Globen!