söndag 12 juni 2011

Dallas

igår kollade jag på ett avsnitt som heter Royal marriage.
Lilla Lucy hade träffat en kille.Som förståss var stormrik,till glädje för morbror JR.Det måste ha varit ett under på 70 talet.För killen var homosexuell.En sådan sak på 70 talet visste man knappt något om.Sensation med andra ord.

Inga kommentarer: