söndag 12 juni 2011

Söndag

Pingstdag.Och Eskils namnsdag.Vem heter Eskil nuförtiden?
Mulet väder efter åskan.Om det regnar gör det inget.Är som vanligt för barnen har sommarlov.Och då får de vara inomhus.Vi har märkt att det är något lugnare i år.Förra året kunde man knappast sitta ute.För allt liv. Sommaren är inte slut än,så vi får se.
Bara 14 grader idag.

Inga kommentarer: