Björn och Bjarne har namnsdag.Solen skiner,men det är kyligt.14 grader,i juni!
Katterna var ute hela natten,för igår sov dom hela dagen när det regnade.
Igår kollade jag två Dallas på raken.Jr pantsatte Southfork(Vilket han senare får bota för!Hur kunde han).Och så var gubbarna på utflykt och det blev skjuta av!Varken björnar eller älgar.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar