Serien visades under 14 säsonger, sammanlagt 357.Jag är på tredje omgången.Hela sommaren tv är fixad!
Kommer Strömsö.igen efter 6 året i repris,blir jag galen!Ettan och tvåan går ju inte att titta på.Allsången är också förstörd.Undrar många gånger vad vi har Radiotjänst till för.Bara namnet alltså!Jag har inte ens någon radio!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar