I mitt kök.Har lagt en kniv på diskbänken.
Plötsligt dimper den ned på golvet med en fart!Precis som en osynlig hand kastar ned den.Såg ju händelseförloppet.
Förra året,så låg min medaljong på diskbänken.Jag hade den i mitt smyckeskrin och hur den kom på diskbänken är en gåta.
Osynliga krafter.
Vore bra,om de kunde diska åt mig också!Fniss.
1 kommentar:
Hi, hi...ja, tänk om de ev. besökande andar kunde diska, dammsuga osv. också :-)
ja, ibland kan konstiga saker hända
ha en fin fortsatt dag och hoppas solen skiner hos dig också
Skicka en kommentar