Görel och Germund har namnsdag.
Mulet väder. Så är det med svensk sommar.Inge vidare.13 grader plus.
Igår kollade jag på Dallas.Två på raken.Rodeo i ett avsnitt.Sue Ellen träffade Dusty Farrow,och JR blev avis!Rätt åt honom.Pamelas far fick träffa Miss Ellie och sitt barnbarn.Och Miss Ellie sa,nåt som de flesta säger,om bebisen,han var så lik JR som bebis.Så då blinkade Pamelas far med ena ögat,till bebis John Ross."Vi har våra hemlisar".

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar