welcome to my world
Hallojs. Jag hoppas vi får sommar. Förstår att du längtar. Rackarns vad skoj . Ha det gott.Kramen
Visst är det bra med en skräplag men vem ska ha tid att jaga dessa brottslingar. Polisen har ju fullt upp ändå.Kramiz
Skicka en kommentar
2 kommentarer:
Hallojs. Jag hoppas vi får sommar. Förstår att du längtar. Rackarns vad skoj . Ha det gott.
Kramen
Visst är det bra med en skräplag men vem ska ha tid att jaga dessa brottslingar. Polisen har ju fullt upp ändå.
Kramiz
Skicka en kommentar