welcome to my world
söndag 9 oktober 2011
Mer vernisage!
Lena Linderholm!Så här glada bilder målar hon.
1 kommentar:
elisabeth@waldon.se sa...
Vilka vackra och levande färger...:=))
Hälsningar,
Elisabeth
31 oktober 2011 kl. 04:14
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Vilka vackra och levande färger...:=))
Hälsningar,
Elisabeth
Skicka en kommentar