torsdag 25 april 2013

God Natt

Under dagen så hördes ugglan.Vi har faktiskt fin natur med mycket fågelarter.Synd,att Vivalla har så konstiga befolkningsgrupper.
Kommer ni ihåg familjen Svensson som bodde på Trollstigen?

2 kommentarer:

Ama de casa sa...

Nej, dom kommer jag inte ihåg...

Gonatt, och suss gott :-)

Fenixmonas sa...

Nej, de kommer jag inte ihåg.
Idag är det fredag igen och vi ska ha en planeringsförmiddag med vår arbetsgrupp på jobbet. Kramiz