fredag 26 april 2013


 Teresia och Teres har namnsdag.
Men hallå,Kommer ni inte ihåg Svensson,Svensson?Som var så roligt.


Kolla nu då och fräscha upp minnet!

1 kommentar:

Ama de casa sa...

Visst minns jag den serien - den var skoj :-)