tisdag 16 april 2013

Idag

14 grader +.Jag har suttit ute på min altan.Väldigt skönt.Men trädgårdsstolen gick sönder.Gör ingenting,den var så gammal och jag ska köpa nytt set med parasoll.

2 kommentarer:

Ama de casa sa...

Skönt att sitta ute - hoppas du inte gjorde illa dig!

Fenixmonas sa...

Härligt att få sitta ute...hoppas du inte slog dig när stolen gick sönder! Kramiz