Jag kunde inte sova.Så jag målade istället.Har en hemlig passion.Jag målar klippdockor,Intresset började när jag var barn,och fick egna flickor.En dag frågade barnbarnet om jag inte kunde måla nån kille.De fanns inte så mycket killar,o fanns det så var de fula.Jag tycker det är roligt att måla killar.I Texas finns enäldre herre som är kungen,på klippdockor.Han heter Tom Tierny och titta så fint han gör.Tyvär har jag ingen scanner så jag kan publicera.Jag tror att har man ett intresse så torkar inte hjärnan ihop.Tierny hållerkurser och anordnar träffar.Jag har inte sett om han målar pojkar.Så jag är ganska ensam om det.
2 kommentarer:
Det är alltid roligt att ha en hobby :-)
sv: Det var jag som fotade Diana och Moi som i sin tur fotade maten :-)
Skicka en kommentar