Hej på dej! Kan tänka mej att det sved i gubbarnas hjärta när flaskan gick sönder för dej.
För många år sen var min pappa på bolaget i Uppsala på Bolaget och när han är på väg till parkeringen kom det några A-lagare och frågade om han behövde ha hjälp att bära påsarna.
Hur har du det, går det bra med datan?
Hos mej regnar det. Ha en bra dag. Kramar från Gun-Britt
2 kommentarer:
Önskar dig en riktigt fin Valborgsmässoafton! kramiz
Hej på dej!
Kan tänka mej att det sved i gubbarnas hjärta när flaskan gick sönder för dej.
För många år sen var min pappa på bolaget i Uppsala på Bolaget och när han är på väg till parkeringen kom det några A-lagare och frågade om han behövde ha hjälp att bära påsarna.
Hur har du det, går det bra med datan?
Hos mej regnar det.
Ha en bra dag.
Kramar från Gun-Britt
Skicka en kommentar