lördag 27 april 2013

Lördag


Engelbrekt har namnsdag.
Den här bilden togs förra året då gräsmattan var nylagd.PrinsessanElvis prövar om den håller.
Nu börjar den att grönska ser jag.
Ikväll ska jag se på Nya Dallas.

2 kommentarer:

Ama de casa sa...

Ha det så trevligt med Dallasgänget ikväll då :-)

Ma sa...

Det verkar som om gräsmattan höll för Elvis bravader...