fredag 26 april 2013

Familjen Svensson Svensson

Allan Svensson och Susanne Reutiger
GOD NATT!.

2 kommentarer:

Nett sa...

Kult den serien :)

Jope, jag var i Paris men nu är jag hemma och det har hunnits med att besöka många ställen :)

Kram

Fenixmonas sa...

Godmorgon i stugan denna lördag! Kramiz