måndag 29 april 2013

Nu kom ju medlemmarna in i bilden.Hi,hi.
Flera lager som jag målat,utom fjärilen och smörblomman.

1 kommentar:

syren sa...

En vacker bild du gjort!Trevlig dag.kram