Och min granne,som bor ovanpå,blev hämtad av polisen.Jag fick öppna porten för den var låst.Och nu undrar man ju vad som hänt.Det är iallafall nåt konstigt med den typen,för dom kom ut med idioten och han kunde knappt gå själv.Gud så nyfiken jag blev.
Sonen var dräng idag i tvättstugan
Jag hängde in tvätten i torkskåpet sedan.
GOD NATT.

3 kommentarer:
Hej
Men det går ju inte an att grannen ska ha grönare, men det sägs ju att gräset är grönare på andra sidan staketet!
Jag kommer in på båda dina sidor, men då vet jag att jag ska skriva här. Bra att du sa det, så du vet attjag inte glömt dig.
Ha det fint
Kram
Ojdå, undrar vad som hänt...du får nog reda på det så får du berätta! Kramiz
Ojsan... Förstår att du är nyfiken.
Skicka en kommentar