welcome to my world
torsdag 2 maj 2013
Hej o hå!
Jag har en döende blogg på BLOGGO.Nu.Kommer JAG inte in efter att bytt dator.Det är den sämsta blogg någonsin!Fast man betalt för skiten,så funkar det inte.
1 kommentar:
Ama de casa
sa...
Kan du inte säga upp den bloggen då?
2 maj 2013 kl. 11:49
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Kan du inte säga upp den bloggen då?
Skicka en kommentar