måndag 24 mars 2014

Bokstäver

Inte mycket gjort bara för de jäkliga bokstävernas skull.Men jag var till affären och köpte middagsmaten.Samt lagade till den.Stekt makrill och potatis.Sås,gräddfil.Extra tillbehör,citron.Gott blev det.Lite skojigt med bokstäver.

1 kommentar:

Fenixmonas sa...

Godmorgon denna tisdag! Hoppas din dag blir en bra dag! Kramiz