tisdag 25 mars 2014

Det händer ingenting i ett pensionärsliv.Men nu har jag kommit i en punkt på photoshop där det tar stopp.Himlen är så fin så man skulle haft en såna där dyr kamera.

2 kommentarer:

Eivor sa...

Tycker det händer mycket i pensionärslivet jag. Jag fattar inte hur jag hann jobba förr. Det är sanning, inget skämt.
Men man ever väl på ett annat sätt men hur vet jag inte.

Kram

Fenixmonas sa...

Förstår att det kan bli långsamt ibland som pensionär...jag fortsätter att jobba i stället. Kramiz